Vodafone přihlášení

Vodafone přihlášení. Přihlášení do Můj Vodafone – přihlášení do Vodafone samoobsluhy.

V internetové samoobsluze Vodafone – Můj Vodafone, naleznete informace o čerpání, vyúčtování nebo si změníte nastavení služeb bez čekání a z pohodlí domova. Používání Vodafone samoobsluhy je zcela zdarma.

Jak se přihlásím do Vodafone samoobsluhy?
Je to jednoduché. Přejděte na oficiální stránku Vodafone (odkaz níže – Přejít na Vodafone). Toto není oficiální stránka Vodafone! Pro přihlášení použijte vaše telefonní číslo nebo číslo plátce a heslo. Spravujte svá telefonní čísla on-line 24 hodin denně!

Zapomněl jsem heslo nebo nemám žádné nastavené. Co mám dělat?
Nic se neděje, to jde jednoduše vyřešit. Na bezplatné Lince péče o zákazníky (*77, 800 77 00 77) – po třetím zadání špatného hesla budete automaticky přepojeni na operátora, který vám ochotně pomůže, ověří podle osobních údajů a informací o využívání telefonního čísla. Po ověření vám operátor pošle nové heslo na váš mobilní telefon.

Jaká hesla potřebuji pro komunikaci s Vodafonem?
Z bezpečnostních důvodů ověřujeme každého zákazníka při každém hovoru s prodejcem nebo operátorem a zpravidla také při vstupu do samoobsluhy Vodafone. K ověření slouží heslo, které tvoří 4-6 číslic a můžete si ho kdykoliv změnit. Abyste mohli spravovat celý váš účet a všechna telefonní čísla pod ním, využívejte administrátorské heslo.

Přejít na Vodafone




Toto není oficiální stránka Vodafone.