Vodafone přihlášení. Přihlášení do Můj Vodafone – přihlášení do Vodafone samoobsluhy.
V internetové samoobsluze Vodafone – Můj Vodafone, naleznete informace o čerpání, vyúčtování nebo si změníte nastavení služeb bez čekání a z pohodlí domova. Používání Vodafone samoobsluhy je zcela zdarma.
Jak se přihlásím do Vodafone samoobsluhy?
Je to jednoduché. Klikněte na tlačítko PŘIHLASTE (dole) a spravujte svá telefonní čísla on-line 24 hodin denně. Pro přihlášení použijte vaše telefonní číslo nebo číslo plátce a heslo.
Zapomněl jsem heslo nebo nemám žádné nastavené. Co mám dělat?
Nic se neděje, to jde jednoduše vyřešit. Na bezplatné Lince péče o zákazníky (*77, 800 77 00 77) – po třetím zadání špatného hesla budete automaticky přepojeni na operátora, který vám ochotně pomůže, ověří podle osobních údajů a informací o využívání telefonního čísla. Po ověření vám operátor pošle nové heslo na váš mobilní telefon.
Jaká hesla potřebuji pro komunikaci s Vodafonem?
Z bezpečnostních důvodů ověřujeme každého zákazníka při každém hovoru s prodejcem nebo operátorem a zpravidla také při vstupu do samoobsluhy Vodafone. K ověření slouží heslo, které tvoří 4-6 číslic a můžete si ho kdykoliv změnit. Abyste mohli spravovat celý váš účet a všechna telefonní čísla pod ním, využívejte administrátorské heslo.
Přihlášení do Můj Vodafone. Přihlásit se po stisknutí tlačítka Přihlaste se.
Toto není oficiální stránka Vodafone.